Thursday, March 26, 2015

Notice from an ex-collague of Nardina Longi about scamming

Just received this morning about Nardina Alongi attempted scam according to client



12:24 (19 minutes ago)
to me
seems she tried other scamming before she got into the translation industry....



RE: NEW???
Ich hoffe du kriegst diese Nachricht rechtzeitig. Ich habe einen Ausflug nach Aberdeen in Schkotland gemacht und dabei wurde meine Tasche mit Reisepass, Bargeld, und meine Kreditkarten gestollen. Habe schon meine Bank informiert, aber die Arbeiten nicht so schnell wie ich es haben will. Kannst du mir ein bischen Geld borgen damit ich alles erledigen kann und zur recht komme. Ich gebe dir das Geld so schnell wie möglich zuruck.

Das Geld durch Western Union ist die beste möglichkeit. Lass mich wissen Just got this one. I must be doing something one because i keep getting these. My husband told me i shouldnt open the mails. But, i have too if i want to get the good messages. This one lost her baggage and i should send her money. I might call her hotel thou if i have skype credit. i have nothing serious to do this morning and prepare for a good argument. good for my psyche.

"wenn du angaben zur meiner person brauchst (Name, Vorname ...) mich das Geld schiken zu können. Du kannst mich durch e-mail oder durch die Hotel Reception erreichen kann unter di nummer +4470

Ich warte auf deine Antwort.

Viele Grüsse,

Nardina Alongi

3 comments:

  1. This was a scam several years ago. E-mail accounts were hacked and then messages were sent that seemed to be from the owner of the account. This is nothing conclusive since it happened to many people.

    ReplyDelete
  2. Exactly this is Nardina Alongi...she is mental ill...she is crazy.
    Avoid such crazy people!!!
    Just problems!!!

    I know what i write about...!!!

    ReplyDelete
  3. Mein Herz war gebrochen, ich glaube nie, dass ich meine Ex wieder zurückbekomme, bis Dr. LOVE meine Ex innerhalb von 24 Stunden mit einem mächtigen Liebeszauber zurückbrachte. Er ist zuverlässig für positive Ergebnisse. Kontaktieren Sie den Zauberwirker für Liebeszauber per E-Mail: {drodogbo34@gmail.com} oder WhatsApp auf +1 443 281 3404

    ReplyDelete